Paczki i palety przygotowujemy do wysyłki z najwyższą starannością korzystając ze sprawdzonych metod pakowania.
Niemniej "umiejętności" przewoźników nigdy nie przestaną nas zadziwiać, dlatego polecamy nie odbierać uszkodzonych paczek lub jeśli są Państwo w stanie stwierdzić, że uszkodzenie jest niewielkie odebrać przesyłkę i spisać protokół uszkodzenia wraz z przewoźnikiem.
Nasz system pakowania oparty jest o kilkuetapowe sprawdzanie kompletności każdego zamówienia przed wysyłką, ale nie myli się tylko ten kto nic nie robi.
Dlatego oprócz systemu kontroli mamy również system szybkiego rozpatrywania reklamacji.
U nas nie nie obowiązuje termin rozpatrzenia 14 dni tylko poniżej 24 godzin.
Ważne aby Państwa zgłoszenie dotarło do nas niezwłocznie po dostawie.
Gdy tylko otrzymamy zgłoszenie w postaci, krótkiego protokołu zawierającego Państwa sugestie i oczekiwania (w przypadku uszkodzenia w transporcie potrzebny będzie jeszcze protokół od przewoźnika, na to nic nie możemy poradzić, takie są wymagania firm transportowych) natychmiast przystępujemy do rozpatrzenia reklamacji i nadajemy nowy towar. Mogą Państwo oczekiwać uzupełniania dostawy już następnego dnia, a formalności bierzemy na siebie.
Jeśli tylko podczas rozpatrywania reklamacji pojawia się cień wątpliwości czy wszystko zrobiliśmy zgodnie ze sztuką, reklamacja automatycznie rozpatrywana jest zgodnie z określonymi oczekiwaniami odbiorcy.